FARMASI PASTA ZA ZUBE ZA DECU +3 +7.

август 12, 2016

Pozdrav.


Danas  pričamo  o proizvodima  za  decu.


Pričamo o zubnim pastama za decu uzrasta  od 3+ i do 7+, i od 7+.




Ja  lično  sam  majka dvoje  dece. Imam  dve  kčerkice 4,5 i 9 godina.
I  uvek  čitam  etikete  kad ih dve u pitanju i kad  nešto kupujem  za  nih dve. Od  starta sam kupovala za decu Eurofresh Little Kids (+3). Pa  da  krenemo  od  nje. 



Pasta za zube, za decu od 3 do 7 godina, ukus jagode, 50g.
Osvežavajući ukus jagode u kombinaciji sa biljkom čajevca. Ulje čajevca pruža antibakterijsku zaštitu te pomaže i poboljšava lečenje bolesti desni.  Ne sadrži fluoride, parabene, glutene, SLS, agresivne abrazive i triklosan. Detalni sastav  vidite  na  slici  dole.



Pasta  kao  i  većina  proizvoda  ima  GMP  sertifikat,  i rok trajanja od  momenta  otvaranja  je 12 mes. Ima  zaštitnu  foliju  ,  sto je  sigurnost  za mene  kao  majku  da  proizvod  svež.

I konačno  na  izgled rože boja  i  slatki  ukus. Kčerkica  nju obozava, a ja  ne  brinem  da li  ona  progutala  nesto  ili  sve  pljunula tokom čiščenja.


Ona  ima 4,5 i  misli  da  je  velika čisti  zubiće  sama, a  ja  ne 
 brinem.



Tu  sam  stvarno  zahvalna brendu. Ale  Imam i  stariju kčerku od 9+. Konstantno slušalam  kukanje starije kčerke kad če da bude pasta za decu od 7+?
Tada....

Nikad  veča sreča! 
Izašov  katalog i zubna  pastica  za  decu  od +7!!!!!!


Pasta za  zube , za decu stariju od 7 godina, ukus lubenice, 50g. 
Ova pasta vratiće dečijim zubima izgubljeni kalcijum i pružiti efikasnu zaštitu od nastanka kapijesa. Ne sadrži fluoride, parabene, glutene, SLS, agresivne abrazive i triklosan. Privlačni ukus lubenice učiniće deci pranje zuba zabavnijim. detalni sastav  vidite ovde.



Pasta  kao  i  većina  proizvoda  ima  GMP  sertifikat,  i rok trajanja od  momenta  otvaranja  je 12 mes. Ima  zaštitnu  foliju  ,  sto je  sigurnost  za mene  kao  majku  da  proizvod  svež.


Ima  divni  ukus  lubenice  i  lepu  zelenu  boju.



Vrlo sam "dosadna" majka,  uvek  dugo  čitam etikete i  pazim šta kupujem  za nijh dve. Srecna  sam  sto  ne  moram da  brinem  kad   nega  zubića mojh  dusica  u pitanju.

Ako  vas  zanima kupovina pitajte  ovde.

Hvala vama što ste čitale.

 Pozdrav.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate