Farmasi .Celokupna nega mesovite koze lica.

април 17, 2016

Dobar dan.

Danas  pricamo  o  nezi kože lica.

Koja žena ne želi da ima zdravu i lepu kožu? 
Ja želim..
Nažalost spoljašni faktore kao  što  su  sunce, vetar, nezbalansirana ishrana, pušenje i premala količina- sna sve  to  narušava kvalitet naše  kože. Na  licu  se odmah  vidi koliko  pažni  mu pružamo.
Ja  sam  ista  žena koa i  Vi. Imam  dvoje  male  dece,  kuca, posao, stresove... sve  to  što  je štetno  za moj  divni  izgled.

Ja  lično imam  mešovitu kožu lica, pa zato  čemo  pričati o  mešovitoj- masnoj koži.



Krečemo.

 Celokupna  nega  mog  lica  sastoj od  proizvoda  brenda Farmasi.

Jedan  od  osnovnih  koraka u  nezi kože  je  ČIŠĆENJE-
 u  ovom  trenutku koristim  gel  za  umivanje 

ANTI ACNE gel..

paraben FREE. Fragrance FREE. On  je  providan  lepo  se  peni  i  poslje njega  imam  osećaj  da mi  koža  *škripi*.. a  tu  ja mislim  i pointa  cišta   koža.

Korak  broj  dva  TONIZIRANJE--- mnogo  je  važan korak,  a  mnoge  od  nas  njega  zaboravljaju.
Toniziranje služi  u procesu  zatvaranja  pora  posle čišćenja, onemogućuje  nakupljanja  masnoče  te  toniziruje lice dajući mu  svežinu i zdrav  izgled.

 Za  tu funkciju  ja koristim  tonik 


Njega koristim  već  više  od  godinu  dana  i  zadovoljna  sam. Nemam  osečaj da  mi  se  zateže koža nakon korišćenja. Ima  lep  lagan  miris aloe  i krastavca. Lepo hidrira kožu. Uvek  ostavim  tonik  na  licu  da  se osuši  potpuno  sam. Koristim  ga  najmanje  2 puta  dnevno, ujutru i uveče. Kad  je  leto  i  veće  temperature koristim  ga  vise  puta,  lepo  osveži.

Pre  možda  2 meseca  kupila sam  jos jedan  tonik  iz  nove  kolekcije FARMASI SKINTRENDS 

Koja  je  tajna PHYTO-BIOTCS ACAI TEHNOLOGIJE?
Sve  proizvode  sa nove  linije  bazirani na otkricima evropskih naucnika a  koja  se ticu egzoticnih acai bobica,  voča koje  je zbog njegovih svojstva nazvano *superfood* Fantasticne  lekovite i nutritivne osobineacai bobica prenesene  su putem  tehnoloski naprednog procesa u Skin trends liniju  zadržavajući nihovu čudesnu ACAI  delotvornost.


AKO potražiš  na  netu  sigurno  češ  pronaći  mnogo  informacije  šta  su  ove  čudesne  bobice,  što  se  tiče  kože ACAI :
*Antioksidansni efekat.
* Ubrzava celijski metabolizam.
*Intensivna hidratacija.
Svi  proizvode  SKINTRENDS linije su  dermatoloske testirane,  i proizvedene  u skladu sa EKOCERT standartima organske i prirodne kosmetike.
Što  je  prosto  rečeno,  organska  nega  za  lice u svakom proizvodu  ove serije.
 Sad  ovaj  tonik koristim isto 2 puta  dnevno,  jedan  dan  ovaj  drugi  dan  sa  aloe.

Posle dolazi  još  jedan  bitni  deo  svakodnevne nege lica HIDRATACIJA...DNEVNA  KREMA...




Favorit  na  današnij  dan  mi  je  krema  dnevna  za  negu  mešovite  kože  Skin Trends. Divno miriše  bela  i nije  masna  uopše. Lako  se upija  i  nikad  neostavlja  masan  osečaj na licu. Lepo  hidrira i ostavlja  matirajući  efekat na licu tokom  celog  dana.

Onda  nastupa  kremica  Hidratantna krema za izbelivanje kože. 




Lagana, nema  masni osećaj, lako se upija  i divno miriše. Ona  mi ujednacuje  boju koze, uklanja flekice od  bubulica, pošto mi koža  uvek potamni na mestu bubulice. Sa vitaminom B3, ekstraktom nara, shea puterom i provitaminom B5. Lepo  hrani kožu.

Još  jedan  lep  proizvod  klase  LUX, koj koristim  i mnogo  volim.


A  to jeste,  nočna  krema Age Active Multi Action.

 Noćna krema protiv bora sa hijaluronskom kiselinom. Za +35.
 Baš  sam  već  u  toj  grupi. Krema  raduje  oko  od  ambalaže  pa do  efekta. Dolazi u  divno  lila  staklenoj teglici  sa  zlatnim poklopcem.  Ima  prelep miris  i  laganu  strukturu, lako  se  upija  i  ostavlja  lep miris  po koži. Stimuliše prirodno obnavljanje kože  tokom noći. Problem  je  u  tome da meni  sa mešovitom kožom  noćna  krema nije potrebna, a  to  sam  saznala  kasno,  već  kad  sam nju  koristila. Tokom neke  obuke  o  nezi kože, šta češ  svi mi grešimo. Nikad  nije  kasno  nešto  naučiti  i  raditi  to  na  prav  naćin. Sad  ovo  čudo  koristim ponekad  kao  dnevnu  negu. 

Da rezumiram...
3 divne  kreme  za  dnevnu  negu lica, koja  svaka  ispunjava  svoju funkciju.
 Mnogo  ih  volim..
 To  realno sve  što se tiće  svakodnevne  nege  kože  lica.
Imam  potrebu da kupim kremu za podrucije oko očiju.
To  imam  u planu.
Onda  2-3 puta  nedeljno uvece  jos  koristim ovo  čudo  od  maske..



 To je Peel off Maska sa limetom. 

Dolazi u pakovanju od 150ml. Ima lep miris limete, osvežavajući. Nanosim nju  na  celo  lice, sem podrućija  oko  očiju i usta, čekam  20-35 mi, do potpunoh  sušenja maske. Kad  se ona  potpuno  osuši  na licu  imam  osečaj da zateže i da  je  suva  na  dodir. Onda  jednim potezom  skinem  masku  i operem lice  sa  vodom. Ima  divni  čisti osećaj  na kozi,  čisti  crne  tačkice  i smanjuje pore na  licu. Posle  umivanja  uvek  toniziram lice  sa  tonikom i nestavim  više  nista-- pustim da diše  tokom  noci.
To  je  to  što  se  tiče mog  načina  održavanja  moje  mešovite kože u  uzrastu 35+.


  Hvala    što  ste   čitali   i  ovaj  moj  članak.
Izvini  za  gramatiku.
Vidimo se  uskoro.
Pozdrav.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate