FARMASI STAY FRESH!!!! DEO ROLL-ON.

јул 18, 2016

Pozdrav.


Danas  nastavljamo  pricu  o vrelim  letnjim  danima.

Pricamo o Deo Roll-on iz  nove serije Stay Fresh.


 Nova  serija  iz  Farmasi asortimana.
 Bez  parabena, vestackih boja i aluminijuma. 

Pogodno i za najosetljiviju kozu, efikasna i nezna antiperspirantna nega.
O stetnosti parabena sigurno svi  znamo. 
Danas  cemo malo da se prisetimo sta  je  aluminijum u kosmetici i zasto  je  stetan? 
Aluminijum-soli aluminijuma, aluminijum-hlorid, aluminijum hlorohidrat i aluminijum-cirkonijum. On realno fizicki onemogucuje ispustanje znoja preko pora. Ali ostaje u telu i vremenom akumulira. Ima  mnogo  istrazivanja da  ovaj sastojak  uzrokuje  rak  dojke, sto  je  dovoljno jak  razlog da se izbegava.


 Vec vise  od  godinu dana koristim proizvode  od  brenda Farmasi, i dugo  sam  cekala  da  stigne  roll-on. Proizvode  Farmasi  volim  i verujem  brendu. 
Mnogo  sam  se  obradovala kad  sam  videla  u katalogu seriju Stay Fresh. Kupila  sam  i probala. Zurim  da podelim sa vama  moje  mislenje.

Uzivajte.


Stay Fresh   serija ima  3 zenska  Deo Roll-on i 2 muska.

Ovde  cemo da  pominjamo zenska, barem za sad.


 Dolazi nam  u plasticnom pakovanju bele boje  sa poklopcima 
 razlicite  boje, sa 50ml proizvoda.  


Pricamo o   Soft i Pure  for women.


Soft ima roze poklopac. I roze  dezen  po etiketi.

Sastav


Pure ima  poklopac lila  boje. Divnog  neznog  dezena  etiketa u lila  nijansama. 

Detaljni sastav  vidi  na  slici. Poseduje sertifikat GMP.  Rok trajanja od  momenta  otvaranja  je 12 mes.

Sama  teglica  je  uska  i visoka,  zgodna  je  za  tasnu, pogotovo  sad  leti.
Na dodir  nije  lepljiv  i  sasvim je providan,  ne ostavlja  tragove  na  garderobi. 
Vec  sam  stigla  da ga  testiram!!!

Suva sam  na  +35. I nema  neugodnig mirisa. Ako do kraja  dana  posatnem mokra, miris  odsutan. 
 A  mislim  da je  to  jedan  od  kljucnih  faktora  za  kupovinu deo roll-on.

 Verujem da ste skapirale da sam zadovoljna  proizvodom. 

Preporucujem  ga  svima  koji zele  adekvatnu zastitu tokom  celog  dana, bez  parabena, vestackih boja i aluminijuma. Svima koji vole  sebe i brinu o svom zdravlju.  Ako zelite da  probate pitajte  OVDE

Hvala sto si citala.

Pozdrav.


You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate