FARMASI PARFEMI.

мај 28, 2016

Pozdrav!!!

Danas  pricamo o parfemima.

 Smi mi imamo svoje  slabinke...neko  voli  tasnice, neko krpice, neko stiklice...
Ja  volim  to  sve...ale parfeme mi  je  velika ljubav...
Ja  volim  parfeme..
I  danas  zelim  vama  da  pokazem svoju skromnu kolekciju iskljucivo  Farmasi parfema, koje sam  stigla  da  kupim  sebi.
Pa da pocnemo...

1. Bouqet Pink Dream(EDP, 55ml.)



   To je  najnovija moja radost i sreca, mnogo  ga  volim  .
Kao Farmasi kaze  parfem je  uporediv  sa  notama parfema Gucci Flora. Lep cvetni parfemic. Koj dolazi  u lepoj kartonskoj kutij, roze  boje  sa  tufnicama i  cvetovima. I  divna  staklena  teglica  , prilicno teska, sa srebrenim poklopcem.
Mnogo  ga  volim, realno  trajni parfem dugo  osecam  miris  ga  na  svom  telu. Bas  za  ovo  lepo  vreme..

2. Whispering Angel (EDP,40ml.)

    U njemu  uzivam  vec vise  od 6 meseci. Parfem uporedliv  sa notama parfema Love by Nina Ricci. Lep  nezni parfem. Koj dolazi  u kartonskoj kutij lepe  bledo lila  boje  .Staklena  krugla  teglica,  sa  plasticnim poklopcem, sa  zlatnim  detalem. Miris ima  notu limuna, narandze, maline.
Mnogo  svezi, vedri,  bezbrizni miris.

3. Carnival (EDP,30ml.)

On  je  prvi parfem koja  sam  nabavila  od  brenda  Farmasi.
Dolazi  nam u metalnoj  kutij lepih boja..
 A  u kutij nas  ocekuje  mala fina  staklena  teglica, providna, sa  malim plasticnim poklopcem plave njuanse. Parfem uporediv sa notama parfema Dolce&Gabbana Light Blue. Mislim oko mirisa  nemam potrebe  nista  da dodam, lep letni miris, lagani ale  vrlo postojani.

4. Bloom (EDP,50ml.)

To je moje  veliko iznenadjenje od Farmasi. Bila  mu  skroz  smesna  cena  i kupila  sam  ga  onako,  nek ima. Kad posle  mozda  par  meseci ja osetila  miris  lepog  parfema  na jednoj mojoj prijatelici, i na pitanje  sta je to?..
Ona  kaze  Pa  onaj  Farmasi Bloom.
 Posle cega  sam  ga  izvadila  iz  kutije  i pocela  da  koristim. 
Parfem  dolazi  u lepoj kartonskoj kutije. Nezne roze belo boje. Staklena  teglica  providna  i plasticni poklopac. Sa elementima  zlata. Nezni cvetni miris  , svezi lep  za ovo  vreme  nije  naporan.

5. Incentive (EDP, 50ml.)

  Opasno  dobar parfem. Sve  mu  dobro. Lep  osecaj krece od  momenta  uzimanja  kutije  u ruke.
Dolazi  nam  u roze  crnoj  boje  kartonskoj kutije sa  emitacijom koze kobre. Wau...
Staklena  tegla providne boje sa roze poklopcem.
Parfem uporedliv  sa notama Calvın Cleın Euphorıa Double Effect. Mirisne note: jabuka, ananas, vanilija, grejp, pačula, mošus, nektarina. Opasno  dobri miris. vrlo postojani.

6. Reina Midnight (EDP,65ml.)



 Kralica  moje kolekcije.  Cvetno orijentalna baza zacinjena slatkim
 notama. Uporedliv  sa notama parfema Yves Saint Lauren  Black Opium. Ovo  je  bomba  od  parfema.
Dolazi  nam  u lepoj kartonskoj kutij lila  boje  sa zlatnim ivicama. Staklena  teglica forme  dragulja sa  zlatnim poklopcem, providna. Ekstra  dobri miris, postojani  i budi  sva  cula, barem  ja  ga  tako  osecam.


 Pa  to bi  bilo  to.. Ako te  zanima  kupovina  ovih  lepota vidi OVDE
Sto  se  tice  moje  kolekcije Farmasi parfema..
Sigurno ce biti jos  nekih ....
Nadam se  da si  uzivala  sa mnom...
Hvala  ti  sto  si citala..
P.s. Izvini za  gramatiku...
Pozdrav.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate