FARMASI KERATINSKA NEGA VASE KOSE..

јун 13, 2016

Pozdrav. 


Danas  pricamo o nezi kose sa  phytokeratinom od Farmasi. 


Pricamo  o poznatoj keratinskoj serije  od  Farmasi, profesionalna nega  kose  u vasem kupatilu.


Zelim  da podelim  sa  vama moje  iskustvo  sa tom  serijom.

Ja  licno koristim  u nezi  svoje kose keratinsku masku i sprej.


Svi  smo  cule  vise  puta,  keratin  ,  brazilski  keratin.

Neko  zna  o  cemu  se radi,  neko  je  vec  probao  negde  u  

salonu,  za  ogromnu  sumu novca.  A  neko, kao  ja  , kupio  

kremu  za kosu  sa  keratinom  od  Farmasi.

Danas  pricamo  o  mom omiljenom  proizvodu  od  Farmasi.

Prvo  da  skapiramo sta  je  vise  taj  keratin..



Ako odete  na Google..on  nam  kaze  da je keratin je  protein  koj  

je  sastavnij  deo koze  coveka  ,  kose  i nogtiju. Tacka..  

Sastavnij  deo. Pa  ako  sastavni  deo..sto  ga moramo  dodavati?

Kako  mi  to  gubimo?  posto  ako  tretman nam  to dodaje,  onda

  mi  to  gubimo? 

A  prosto     koriscenjam  agresivnih sredstva za kosu, kao  farbe   i 

ostale  tretmane, peglanje  i feniranje kose sve kako  tretiramo 

kosu..

A  sad  se  vracamo  na  Farmasi.. 


Farmasi  nam  nudi  Keratin pro Hair Care Cream, kremu sa 

 keratinom  za kosu. Dolazi nam u plasticnoj teglici bele  boje sa 

sivim,  poklopcem od 300gr. Ima  predivni miris , u koj sam  se 

zaljubila  cim nju otvorila prvi put. Lagane strukture je, ima malo 

zuckastu boju i nema  masni osecaj na  rukama prilikom koriscenja, to mi  se svidja. Revitalizuje suvu kosu i kosu ostecenu i oslabljenu usled farbanja i trajne ondulacije. Keratin pruza kosi robusnost i dobru opskrbljenost. Protein soje osigurava ravnotezu vlaznosti i daje zdrav izgled kosi. 



Koja  se koristi kao  pakovanje- peremo kosu  sa  samponom  

frotiramo  peskirom i stavimo  masku..onda  susimo  fenom  skroz, 

posto  keratin  se upija  samo  na  visokoj  temperaturi,  i  onda 

zavijamo kosu  na 15-30 min  u toplom  i  cekamo, polse  opet 

ispiramo  i susimo  fenom, kraj.

Efekat  ove maske  ce  da  vas  ostavi  bez  teksta. Suva  ostecena 

kosa dobija nov  zivot!! Moja kosa  je ozivela  posle  koriscenja 

 maske. Dugo  vreme sam nju koristila  posle  svakog  pranja, tad 

 kad  Farmasi preporucuje samo 2-3 puta  mesecno. A jos  sam

  eksperimentisala  pa  ostavljala masku na kosi  i  neispirala posle 

 feniranja. Do  sledeceg  pranja  a perem kosu  dva  puta nedeljno. 

Izgleda  mi kosa bila  mnogo  ostecena pa me  maska uopse 

 neotezivala, nisam imala  prljav  osecaj kosa  bila  totalno ok.  Sad 

vec posle  godinu  dana  redovnog  koriscenja masku koristim 

samo 2-4 puta  mesecno i ispiram. Posto  stigla  sam  u taj  osecaj 

da  mi maska  visak. MA  NAHRANILA SAM KOSU.

Moja licna ocena  ogromna  10
Licna  topla  preporuka- za  sve  devojke  koje  imaju problem  sa  kosom  i  zele  to  poboljsati  kuci ,  za  one koje  nemogu  da odvoje  80$ na  brazilsko keratinsko pakovanje  u salonu.


  Drugi proizvod  od  Farmasi keratinske  serije...je  Keratin Treatment Spray, sprej za suvu i ostecenu kosu 

Njega koristim  odnedavno. dolazi  nam  u  bocici 

bele  boje ima 115ml, proizvoda. Ima  divni miris  i providan  je. 
 sprej obogacen tecnim keratinom intensivno obnavlja ostecene i 

ispucale vrhove kose, pruzajuci joj zdrav izgled. Dubinski hrani 

kosu *od korena do vrhova* te  je  cini sjajnijom i *zivljom*!


On  sekoristi na  opranu isfrotiranu kosu, naneti  i osusiti fenom. 

NIJE POTREBNO ISPIRANJE.

 E ovo  sad  cista  10, kosu  sam  sredila sa maskom  i sad  ovaj 

 sprej  samo odrzava  nivo zdrave  kose, olaksava  cesljanja, kosa 

 ima lep  sjaj  i lepu  tezinu.

Moja ocena 10.Licna  topla preporuka. Imam  jos  jednu  veliku tajnu, ponekad koristim  proizvode  ove serije na obrvama, mislim i to  su  dlake, kojma  potreban keratin.



Hvala  sto  si  citala.

Slobodno mi  napisi da li  si imala  iskustva  sa  keratinom ? i sta mislis?
Ako  te  zanimaju ove  proizvode pitaj OVDE
Pozdrav.


You Might Also Like

2 коментара

Popularni postovi

Translate