ZERO BALZAM ZA USNE, FARMASI

фебруар 02, 2017

Pozdrav.
Danas  pričamo  o  zimi!!

 Hladno!!!

Trazimo  toplotu!!


Kosu krijem pod kapom, telo u vunu  i jakne, bunde, ruke  u rukavice.
 Danas pričamo o ultimativnoj zastiti usana.
Zero Balzam za usne od  Farmasi kozmetike.


Dolazi nam  u klasicnom pakovanju balzama, u zimsko klasicno plavo belom izdanju.


Bitan  je  sastav  ovog  malog  balzama.


 BEZ AROMA. BEZ BOJA. BEZ UKUSA.

Sa gel strukturom prilagođenom za osetlive i oštećene usne. Intensivna dubinska  hidratacija. Zaštita od  vetra i niskih  temperatura, SPF 15. Sa  aloe verom, vitaminima A i E. Hipoalergen.

Naravno  tu  i GMP  sertifikat koj  garantuje nam  najboli kvalitet  Farmasi proizvoda.


Farmasi ima  više  vrsta  balzama,  ali  ovaj  Zero mi  najomiljeni.


Nema  miris, nema  ukus,  ne  topise,  nemam  masno odvratni osećaj  na  usnama, kad  ga  nanosim. I  nas  tri (ja  i moje  dve  kćerke) ga  volimo  najviše  i uvek  uživamo,  a probali  smo  sve  ostale.


Kako  vi  čuvate  vaše usne  tokom  zime?
Ja  mnogo  volim  mat  ruževe. Pa  dobar  balzam  mi  uvek  bitan  pre  ruža. I  tokom  dana  često  ga  nanesem, pogotovo sad  po  ovom  hladu, ne  idem  nigde  bez  njega.
 Ako  vas  zanima kupovina  pitajte  ovde.

Hvala  sto  ste  čitali.

Pozdrav.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate