FARMASI MY STYLE. Brzosušeći lak za nokte.

август 18, 2016

Pozdrav.


Danas  pričamo o brzosušećem laku za nokte iz Farmasi kozmetike.




U  ovom vremenu  veštačkih noktiju totalno ne pratim trend.
Nemam  dugačke  nokte, nemam  veštačke  nokte, skroz sam prirodna.
Prvo,  majka sam dvoje male dece  pa  mi  nokti  smetaju. 
Drugo,  ne  volim  istu  boju  više od 2-3 dana, pa  mi veštački  nokti  DOSADE BRZO...

Ja  lično volim lakove!!!!
MNOGO  VOLIM LAKOVE!!!
Nije  dijagnoza,  sve  je u granicama  normale.

Pošto  sam  uvek  u škripcu  sa  vremenom( kao  i  svaka majka) nije da loše planiram ili  trošim vreme ko zna gde. Ali što se tiče  lakiranja uvek je  problem  dok  se  ne osuši  taj  lak.
Uvek  zeznem  i nedosušim i posle  to  ogulim,  mislim  haos.

E sad  više  nemam  tih  briga!!!!
Farmasi kozmetika je  izbacila   nove  lakove. BRZOSUŠEĆE LAKOVE!!!!   JUPI!!!!
 Već sam stigla da kupim  neke  boje  i  da  oprobam.
Želim podeliti sa vama svoje  iskustvo.

Pa da krenemo.



Kao  što vidite  na slikama boje  su  ekstra!!!
Totalno in  ove  sezone!!!!



Kako  naglašava proizvođač tehnoligija izuzetno kratkog vremena sušenja sa ravnom četkicom za još jednostavniju aplikaciju.   


Četkica  mi je  super, kratka  a  siroka, jednim potezom skoro ceo nokat pokriven!!

 Što se tiče sastava? 

Bez toluena, formaldehida i kamfora. Visoka dugotrajnost intenzivnog sjaja.

 Šta je formaldehid? 


Formaldehid je sastojak koji omogućuje prijanjanje laka za 



površinu prirodnog nokta  i jača nokte.




Poznati je karcinogen, koristi se kao sredstvo za učvršćivanje 

noktiju i dezinfekciju pribora za negu noktiju. Dokaz koliko je jako

 ovo jedinjenje je i to što se u njemu od truljenja čuvaju organi i

leševi. 

Šta je toluen?

To je rastvarač koji se često koristi kako bi se uradio poslednji 

prelaz preko noktiju, a služi i da se pigment ne bi razdvojio u 

bočici. Naučnici kažu da ova hemikalija može negativno da utiče 

na centralni nervni sistem i da ošteti reproduktivne organe.

PA OVAJ LAK IZ FARMASI KOZMETIKE NEMA SVE OVO!!

Sad  kad  smo  rešile sastav  i ostalo...
Da  malo  uzivamo  u bojama!!!!






 I  normalno  gde se  priča  o lakovima  za  nokte ima  mesta   i  skidanju laka  sa  noktiju.
I  na  binu izlazi  apsolutno nežni odstranivač laka za nokte , ja lično biram argan!!! Ima  ih  više vrsta.


Bez acetona, obogaćeni biljnim ekstraktima i vitaminom E. Temeljno uklanja lak istovremeno jačajući strukturu noktiju. Zahvaljujući sadržaju vitamina E i lanolina, štite nokte, jača ih i ne izaziva pojavu ružnih žutih mrlja.


Poseduje GMP sertifikat, i  rok trajanja 12mes, nakon otvaranja.
Koristim samo njega kad  skidam lak, pošto ne smrdi na aceton, ima vrlo blag  miris. Nakon koriščenja ne ostavlja osećaj suvoće na noktima, nisu  onako belo izbledeli  i suvi, kao i zanoktice. Flaša ima  praktični dozator. 

Što se tiče lakova sigurna sam da ću da kupim još koju boju!! Mnogo  su cakani !!!


Pa  to  bi  bilo  to.
Nadam se da ste uživale u priči.
Hvala  što ste  bile sa mnom do  kraja.
Ako  vas  zanima  kupovina  pitajte  ovde.

Hvala  još  jednom.

Pozdrav.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate