FARMASI TRUE COLOR RUZ ZA USNE BROJ 5.

август 30, 2016

Pozdrav .


Danas  pričamo o ružu za usne br. 1. za  mene ovog  leta.
 A  to  je  True Color ruž broj 5.


 True Color br.5. Ruž za usne, 4g. Nova poboljsana formula koja kombinuje posebno odabrane sastojke kako  bi se osigurala dugotrajna boja. Jedan  od  najprodavaniji ruž iz Farmasi kozmetike. To je jedna  od  mojh omiljenih  njuansi.



Nežno  nude  ka  rože.  Ima divni  nežni miris koj me  podsečuje  na  neku bombonicu. Ruž  za dnevnu varijantu.

Dolazi nam  u crnoj katronskoj kutij. Volim  crnu boju u pakovanju, nekako  lux  mi  izgleda. Sam  ruz ima  crno plasticno pakovanje sa umetcima srebrene  boje. Osečaj  vrh  kad ga  uzimaš u  ruke.



 Lako  se nanosi  na  usta,  nije  masni  i  ne  plivi po  usnama,  taj  osečaj  baš  i  ne  volim. Lepo pokriva nisu  vidlive  linije na usnama  one  male  borice.



Volim  ga  pošto  moze  da  se  nosi  i bez  olovke, ovako  na  brzaka  nanesem  i odo. Moze i sa  olovkom  203 to  ispada ekstra  kombinacija.



Detalni sastav.



Sve  u svemu  super varijanta  za  vrele  dane  u nude  fazonu!!!


Ako  vas  zanima kupovina  pitajte  ovde


Hvala  sto  ste  čitali.

Pozdrav.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate