FARMASI COFFEE BREAK.OSVEŽIVAČ PROSTORA

септембар 08, 2016

Pozdrav.

Danas  tema  malo  drugačija. Totalno nije šminka.
Pričamo o mirisama.
Tačnije  o mirisama  u  prostoru.



Volim kad  uđem u nećiju kuču  i osetim lep  miris. Ne  miris  hemije  i čistoče, to  me  odbija.
Miris  lepe  kafe  ili lavande, mirišljave  svečice, super  ako  imam miris vatre.
Ali u ovo  vreme  kad  svi  žurimo i većinom  nemamo  vremena na  vatru i uživanja.
Imam malu decu  pa  varijanta  svečiće je  nemoguča misija.
Ne volim one  osveživači prostora sto imamo da kupimo u svakoj radni,  toliko mi hemija  da  nepodnosim. I  več neko vreme  gledam u katalogu  osveživač iz Farmasi kozmetike. Baš me  zanimalo kakve su. Kupila  sam  i zelim  da podelim  sa  vama  svoje  iskustvo.

Uživajte.




Farmasi kozmetika ima u svojoj  ponudi dva razlićita mirisa.
Miris  kafe i miris jabuka  i cimet.
Ima dve vrste pakovanja velika od 375nl. i mala od 115ml. Kupila  sam  malu  da probam.
 Pa  da  krenemo.
 Miris  kafe. FARMASI COFFEE BREAK.




Ima  divni miris  kafe, dobar miris  kafe, na prvu notu navlaći  te  da  želiš još i još  da  osečaš miris. Mnogo mi se sviđa. 
Kafa  ona  dobra  domaca,  ne  turska  a  dobra  frens  kafa, tražiš pogledom  šolicu. I  u  glavi  imaš  sliku  sa  reklama, gde  devojka  u  belom  vunenom  đemperu  pije  kafu  pored  prozora. Miris bajke. Često  ga koristim, nanosim na  zavese i onda  miris  duze traje,  ne  ostavlja  fleka  po platnu  zavesa.
 Donosi  osečaj  toplog  doma, mira  i  sreči.

Osvezivači  dolaze u  braon  plastičnim flasama  sa  sprejem.
Dozator  je  mnogo lep  sitne  kaplice  lete  na  sve  strane  prilikom korisčenja.
Ima praktični poklopac. Detalni sastav  vidite   na  slici. Ne sadrži propilen.


Poseduje  GMP sertifikat, rok trajanja nakon otvaranja je 12mes.



 Koristim  ga  u  svake  svrhe.
Kad  znam  da  stiže muž uvek prsknem  u  predsoblju  da  njega  sačeka divni miris  kafe  na  ulazu. Voli  on  to.
 Koristim kad  perem ormare , prsknem  na  svežo opranu  policu  i ostavim da se  osuši, miris  traje  prilično  dugo.
I  kao  sto  več  sam  rekla, nanosim  na  zavese, traje  duže nego  prosto u vazduh.

Ja  sam  zadovoljna  sa  svojm  eksperimentom.
Unesem  lepe  mirise  u svoj  dom. 

Ako  vas  zanima kupovina  pitajte  ovde.

Hvala što ste  čitali.


Pozdrav.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate