FARMASI MATTE LIPGLOSS +OLOVKA 219. MUST HAVE OVOG LETA br.2!!!!

јул 12, 2016

Pozdrav!!


Danas  nastavljamo pricu o MUST HAVE OVOG LETA..
Danas  na redu  MUST HAVE za  vecerni LOOK!!!!
BORDOOOOOOOO!! 

Generalno mnogo  volim bordo  boju. U  svemu....
Haline,  cipele...sminka ...nekad  sam  imala  i bordo boju kose, koristila sam KANU da  dobijem  tu  boju, bezbedno....nokte  to mi omiljena  njunsa laka ..

Pa  mi  ova boja  toliko  se svidela...


Nisam  mogla  da kupim  odmah. Bila  sam  ubedjena  da  mi  nestoj.  da  je  previse tamna za moja usta. 
 Ale  jednom  prilikom , probala  na  nekoj  prezentacij Farmasi kosmetike, te  tamne njuanse, I KUPILA  SEBI..BORDO..


 Savet  , ako  imate  promociju Farmasi  u vasem  gradu, obavezno  da odete,  iznenadice  vas  sminka, kao i mene iznenadila.
Neke  stvari  jednostavno moras da  probas. 

Sto  se  tice pakovanja, apsolutno isto  je  kao  i roze Matt, sto  sam  pisala OVDE


Mat sjaj  nam dolazi  u plasticnom  providnom pakovanju. Ima  dve  strane . Jedna  je  strana  ruz (6.1g)  druga  strana gel za  izbeljivanje zuba (3.1g)

Formula tecnog karmina sa 100 % mat finisom. Visoka postojanost uz prakticno nanosenje.

 Shiner gel s belim biserima i uljem cajevca, izdvaja se pri primeni direktno na zube, a eukaliptus pruza svez dah.

Kao mozes da vidis  sa  slike  aplikator  je mekani sundjerasti sa ostrim krajem za lakse nanosenja  ruza  i sredstva  za  beljenje zuba.
 Ruz ima lep , sladki miris, meni licno  mirise  na  neku bombonu. Lak  za  nanosenje. Prilicno postojan  sa  totalno mat  efektom, ima  barsunast  osecaj na  ustama prilikom koriscenja. Ne susi  usta, ale  suv  na  dodir.
Sredstvo za beljenja  zuba  ima  lep  prijatan  ukus, kao  mentol zvaka, nije  ljut. Trenutno osvezi  dah  i da klizav  osecaj  na  zubima. Vrlo zgodan  za koriscenja  u gradu  nakon  jela. Nisam zaljubljenik  u zvake posle  jela, pa  ovaj  sjaj mi super.
Sastav ruza  mozes  videti  na  slici. a  posto  se  nevidi  bas  najbolje, stavim  ti  sliku  i roze  da  vidis  sastav,  verujem  da je  slicni.


I kao  slag  na  tortu!!!


Dolazi  nam  olovka  za usta broj 219.




 Obozavam nju!!!!

Generalno mnogo  volim olovke  od  Farmasi i vec  sam  jednom pisala o nima  OVDE imam  ih  mnogo, skoro  sve, a  neke  su  vec kupujem  i  drugi put. Cesto  koristim  ovu  olovku  samostalno kao  mat  ruz, ili u kombinacij sa  Matte 01.



Olovka  je  mekana  i  ne grebe  moja  usna.  Lagano  se  nanosi.
Lepo pokriva  i  trajna  je. Nemam  osecaj  zategnutosti  na  usnama,  ne  susi.  Detalni sastav  vidis  na  slici.



Sa  ovim  parom uzivam  u  jakoj  boj  i  trajnom  izgledu.


I  konacno  kako to izgleda..



Pa  to  bi  bilo  to..
Drago mi  da  si  docitala  do  kraja.
Ako  te  zanimaju proizvode  javi OVDE

Vidimo se uskoro.
Pozdrav!!
P.s. Izvini  za gramatiku.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate