FARMASI SENKE SOFT TOUCH 4 COLOR br.5

јул 26, 2016

Pozdrav.
Danas pricamo o senkicama  SOFT TOUCH 4 color broj 5 iz  Farmasi kozmetike.


 Sigurno (ako pratis moj blog) si primetila da nisam  neki sminker. Niti  umem  niti  volim  da  nosim  regularno masku od pudera  na licu.
 Ali kad sam videla  u katalogu ove senkice, nisam mogla  da  ne kupim.
Proslo je prilicno vremena, pa i ja sminker  amater  stigla da je koristim par puta. Zelim da podelim sa  vama moje  skromno iskustvo,
Krecemo..



Senkice nam  dolaze  u okruglom plasticnom pakovanju crne  boje  sa  providnim poklopcem.  Minimalisticki stil  sa  natpisom FARMASI na poklopcu.  Sto  se tice  izgleda  mnogo mi se svidja. Kad  otvorite  senkice osecate lep  nezni miris. Cetri mala kruzica , zajednicka  masa je 6g. sto znaci 1.5 g svaka i  mali aplikator sa dve strane  sa  sundjerom. Aplikator  ne koristim! Srecna  sam  vlasnica seta cetkica iz Farmasi kosmetike i koristim  cetku  za senke, o  kojoj  sam  pisala  OVDE
Ove  senke  u  cetiri koordinirajuce boje svojom visokom pigmentiranom formulom pruzaju maksimalnu prekrivenost i osiguravaju postojan sjaj tokom celog dana. To  nam obecava  Farmasi.
Ove  senke  ima  u  vise nijansi -  kupila sam  sve. Nek  ima.
Ove  cetri  su  super  kombinacija  i za dan  i za noc. Imaju  dve  svetlije  nijanse  i dve  tamnije. Sto  se  super kombinuju  za  moj amaterski make-up. Ekstra  su  pigmentirani  i sjajni. Ne   skupljaju se na pregibima ociju.   Mnogo  volim  ove  kombinacije od  nezno  sedefasto bele 

  nezno sedefaste  bez

bakarno  sedefaste

tamno braon 

Sto  se  tice  sastava  detaljno mozes  viditi ovde.
Kao  i  uvek poseduje GMP sertifikat  i rok trajanja  je 12 meseci posle  otvaranja.


Ja  sam  prezadovoljna    proizvodom. Super  je  za  putovanje, pakovanje  je  prakticno i ne  zauzima  mnogo  mesta,  a pruza mogucnosti izbora. 

Malo sam  se  igrala  u  zelji da prenesem  maksimalno boje pa sam snimila  kratki video.

Uzivajte. 

Hvala sto  ste  svratile.

Pozdrav.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate