FARMASI SET MAKE UP CETKICA.

јул 08, 2016

Pozdrav!

Danas  zelim  da podelim sa  vama  moje veliko  zadovoljstvo.  Od  skoro  sam srecna  vlasnica  mojh  prvih  cetkica  za sminkanje.

 Zasto sam izabrala  da kupim  cetkice  od  Farmasi?  

I kakvo mi iskustvo? 

Mozete  saznati ako ostanete  sa mnom  jos  par minuta.

 Dakle  da krenemo.

Kao  si  vec  sigurno  skapirala, ako  pratis  moj  blog, da  sam  totalni amater sto  se tice sminke.  A  realno sa prsticima  nisam  nesto  master da  uradim  ista. Kupovina  cetkica  je  bila velika odluka u mom  amaterskom pocetku sminkanja. Morala sam da  kupim, u nadi  da ce one  da me  sminkaju..

Jedva  cekala  paket  da mi stigne, vristala  sam  po kuci, kad  sam  dobila i  imala  u  rukama  moju  srecu...


SET  CETKICA...


Porucila  sam  roze  boju, mislim  za pocetak , kao  i svaka  devojcica,  volim  ROZE.


Cetkice  dolaze  nam  u prakticnoj satenskoj  torbici Roze  boje.
 Posto  se  nesminkam  bas  cesto,  torbica  mi dobrodosla  za odlaganje  i cuvanje  cetkica od  prasine  i necistoca.

 Set  sastoj od 4 cetkice. Osnovni  set  za svaku  devojku, nezavisno od  nivoa  njenog  iskustva  sa sminkanjem.  Za  mene  je  sasvim  dovoljno.

Rucke  od  cetkica  su  plasticne  u roze  boj sa  natpisom FARMASI belom bojom. Mnogo  udobne za koriscenja, nisu  previse  siroke  ili uske,  taman  su, svaka  za svoju  funkciju. Dlaka  same  cetkice  je  vestacka, sto  je  pljus, laksa  za odrzavanje, ale  mekana na  dodir, neostecuje  kozu  prilikom koriscenja, nezna.

Cetkica  broj  1...voja  VELIKA ljubav.

 Cetkica  za puder u kamenu i rumenilo.

Divna,  velika, siroka, sa  sirokim  delom koj  drzi  same  dlakice  cetkice, to  se meni  bas  svidja.
Mnogo nezna  i  prijatna  na  dodir, mekana.
Kako mozes da vidis  na  slici.
Koristim nju  za rumenilo br,7 i peceno rumenilo u kamenu br.5  i
br. 7.
Post  o rumenilima  mozes  videti OVDE
Mnogo  volim  ona  osecaj  na kozi, kad  mazim moje lice  sa  cetkicom.

Cetkica  broj 2.cetkica  za tecni puder/podlogu.

Nju  koristim za nanosenje BB kreme , koju koristim  vec  duze  vreme, ne  koristim tecne  pudere.
Super mi odradi posal, pokrije  lepo lice  sa  BB, nema  sledova  od  linija  od  cetkice, i  primetila  sam  da  BB ode mnogo manja  kolicina  kad  koristim  cetkicu, a  ne  moje prstice.
Glasam  za  cetku,  za  tecni  pudere,  nju perem  reguljarno.
Post  o  BB mozes pogledati OVDE

Cetkica  broj 3. cetkica za sencenje senki za oci.

Ona  me  asociira  sa  nekim  repicem,  mnogo  je nezna  na dodir.
Volim kad  koristim , taj nezni  osecaj na  kozi.
Nju koristim  samo  za senkice.

Cetkica  br.4. cetkica za obrve.

Pogodna za nanosenje olovke za obrve, olovke za oci, tusa u obliku gela, senki.
Ona iskreno receno  je  nova.!!

He he da koristim  nju , moram  prvo  neki kurs  da zavrsim..

Sve  u  svemu  sam  prezadovoljna  sa  moj  setom  cetkica.

 Mislim  da za amatera ,  pocetnika  je  sasvim  dovoljno. Volim  sto  ima  neseser,  zgodno  je  za  put. Vec  su  putovala  sa  cetkicama  i  nisam ih  nekako ostetila. Pljus  svaka  cetkica  ima  i svoju kesicu  u koju stavim  pre  nesesera. Nisam kupovala  neko posebno sredstvo za pranja cetkica. Perem  iskljucivo  sa  gelem za  tus   od  Farmasi operu se, brzo  se suse, pogotovo  sad  sa  toliko vrucine. 

Moja  topla  preporuka. Za  cenu celog seta  mozes  da kupis  1 nekog  drugog brenda, a sto  bi  to  radila, kad  ove svoj posal obavljaju sasvim  ok. Malo kasnije  sam  dokupila  i jos  jedan  set cetkica, samo crne  boje. I  sad  realno imam  za svako  rumenilo svoj  alat, a  tako i za senkice. Za  malo novca puna  casa cetkica.


Nadam se  da  ti  se svidelo.
Ako  si  zainteresovana  za ove cetkice? A  Farmasi ima  3 dezena  cetkica, crne  roze  i tigraste.. Javise  OVDE

Hvala  sto  si  citala.
Pozdrav.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate