Farmasi Olovka za usne!!!

мај 16, 2016

Pozdrav!! 

Danas  pricamo  o  mojoj  skromnoj kolekcij Farmasi olovkica  za  usne.


Farmasi olovka definise usne intenzivnim i postojanim bojama.barsunasto mekana tekstura omogucava da  olovka klizi  na  usnama. Sastav  mozes da  vidis  na ovoj  slici.


Kako mozes da  vidis  sa  slike  vecinom  su  to nude  njuanse.
Ja  licno  koristim   kao  olovke  uz  ruz  ili  sjaj  ale  i  samostalno  kao  mat  ruz. Olovka  ima  laganu  strukturu  pa  se  lako  nanosi  i dugo  ostaje  intensivna  boja  na  usnama.
Za  period  od  kad  kupujem  Farmasi kosmetiku,  stigla sam  da  nabavim  olovkice br. 201.202.203.204.206.209.219.

Sacemo da pogledamo  svaku posebno.Moj  sadasni  favorit  vec duze  vreme  olovkica  br.201.


ima  neznu  mat  boju,  kao  mozes  videti  sa  slike  bas  je  kratka..istrosena..ale  ceka  vec  zamena..nemogu  da ostanem bez  olovkice. Ona  je  jedna  od  nude  boja  Farmasi olovkica. Koristim nju    sa  ruzem  i samostalno.

br.202



 Lici  na  predhodnu,  samo  ima  u sebi  sedef..

br.203.



to  je  apsolutni mat   nude  u kolekcij Farmasi olovkica  za  usna.

br.204. 



to  je  mat  njuansa    lila boje,  barem  ja  mogu  tako  da  kazem.

br.206. 



to  je  crvena  kralica  moje kolekcije...mat  njuansa  svetlo,  crvene  boje.

br.209.



sedef   braon  njuansa.

br.219. 



 tamno  bordo  mat  njuansa.

Sad  mozes  da  vidis  sve  boje  zajedno  




I  sto je  i logicno tu i  alat bez  kog  nijedna  od  olovkica  nemoze  da  zivi..a  i ja  sa  nijma,,,rezac  za  olovke..


Kako  vidis  sa  slike, a  namerno sam  ga  slikala punim da  vidis  koliko je  praktican,  sve  sto  otpadne  sa  olovkice  zadrzi u sebi  i neprosipase  van. Prilicno  ostar. Imam  ga  vec  godinu  dana. A  i cerka  moja  koristi  isti  za  skolu!! Konacno  sam resila  problem  zarezavanja  olovki kod  nje.. posto  to  je  vecni problem,  a  sigurno majke se  sloze  da  zarezac  je  vecni  problem u  skoli..
Nijedan  drugi  neradi...
Farmasi ostri..
Ima  dva  razmera  olovke  koje moze  da  zareze.
 Cena  mu prilicno  dostupna,.
 E to  je  to..Sto  se  tice moje kolekcije olovkica...Sigurno  ima jos  boja  koje  treba  da  kupim.. Ako  te  zanima  cena  pogledaj OVDE
Hvala  ti  sto  si  citala. Nadam se  da  si  uzivala..Svrati opet.
P.s. izvini  za  gramatiku.
Pozdrav.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate