FARMASI PUDERE, RUMENILA, KOREKTORE, BB i ostalo druzstvo...

мај 06, 2016

Pozdrav!!

Danas  pricamo  o  mojoj  skromnoj kolekcij  kosmetike, tacnije  o  jednom  delu...PUDERE

Ja  sam  najveci  amater  sto  se  tice  sminke!!!
Nije  me blam,  jednostavno  tako  je..
Sem  ruza  i olovke  za  usta i mozda  malo  maskarice  neznam  nista  vise  da  koristim..
Spremam se  na  kurseve,  ale  od  prevelikih  obaveza  nikako  da  odem.
Za  poslednijh  6 meseci  sva  sta  sam  sebi kupila  od  sminke,  Kako  mozes  videti  sa  slike,

 Sasvim  skoro  sam pocala  da  koristim  tecne  pudere. Ponosno mogu  da  kazem  da   34 a  tek  krecem  da koristim  to  sve...
 A  i  koj  puder koristim, smesno,,,,

 Ma  BB od  Farmasi, svetliju njuansu, posto  imam  bledji  ten, bela  sam. Imam  nju vec  6 meseci,

Mnogo mi se svidja, posto  nije teska, lako  se  nanosi, pogotovo prstima, posto  set  sa  cetkicama kupila sam  bas  skoro. Puder  ima  divni  lagani miris, lako  se  upija  i neostavlja  tragove  na  odeci,  a  i  ne  usija  se mi  celo  do   kraja dana, nemam  masan  osecaj po kozi  dok  ga  koristim. Mnogo  mi  se svidja  sastav  BB kreme.
Ulje  makadamija obezbedjuje kozi vlaznost tokom  celog  dana, vitamin B3 daje  kozi  prirodan  sjaj,  Ekstrakt zobi hrani i obnavlja kozu. SPF 15 stiti kozu  od  stetnih UV zraka. Protein svile smeksava i  zjednacava  ten. Kolagen i  moje omiljeno,  arganovo  ulje pomazu u  smanjenju sitnih bora  i  usporavaju starenja koze.

Posle  nejga  koristim  puder  u kamenu, HAPPY FACE PRESSED POWDER, br.5.

 sa  velikom  cetkicom. On  mi  duzan  da  odrzi  lice  suvim  u  T-  zoni  tokom  dana, Ima prelep  miris  ,  i  laganu  strukturu. Ima  zastitni  fakrot  20 i mineralni kompleks.


Onda  na  scenu  dolaze  moje  omiljene  proizvode  sa kojma  sam  bas  ponosna  sto  ih  imam ,,,

a  to  su  TERRACOTTA POWDER, 

. Peceno puder-rumenilo u  kamenu  , 11.5gr.
dolazi  u  velikom pakovanju crne boje sa providnim poklopcem, Ima  divni miris, i bas  ga  mnogo, mislim  11.5 gr, to  je  dugotrajna  sreca.

 Peceno puder-rumenilo cini da  koza izgleda sveze, perfektno i  jednostavno neverovatno. Kupila  sam  dve  njuanse,  jedna  BRONZE BROWN br,5.

  nju  bas  mnogo  volim,  ona  ima  mnogo  lep  sjaj  na  roze,  nezno mnogo  nezno. Ona  mi  super  za  preko  dana  a  i  uvece kad  sam  lagano  nasminkana. Nanosim nju  sa suvom ,  velikom  cetkom  za  rumenilo, nisam jos  nabavila  onu lepeza -cetku, Cula  sam  da  se  moze  nanositi  sa malo  vlaznom  cetkicom  ,  za  vecij  sjaj,  ale  realno  to  nisam jos  radila..

Drugi  puder  je TERRACOTTA POWDER broj 7


... on  je  bas  tamnije  njuanse,  lepo mozes  videti  na  slici,  te  zlatno,  braon  linije, lepo  presijavase  i  daje  bas  jak  lepi  sjaj  i  boju  na licu.  koristim  ga iskljucivo  uvece,, 
Mislim  da  dva  ova  pudera   ce mi   trajati  vecno!!!!

I  jos  jedan  proizvod  iz  serije  u  kamenu,,,TENDER  BLUSH

 ON, broj 7,  

 mat  rumenilo u kamenu, 5g. Nezno mat rumenilo, istice obrise i daje sjaj obrazima. Njuansa privlacne zdrave boje stvara mladji izgled mog  tena....A  ten  mi  beli,  pa  taman  da  malo  da  boje..
Dolazi  u lepom  crnom pakovanju  sa  opet  providnim poklopcem. Lepo  moze  da se  vidi  proizvod  ima  nezni  miris, i  moja  njuansa  bas  lepa...kako  vidis  i na  slikama..

Jos  u mom  malom  arsenalu imam  dva  carobna  stapica..

Korektor  u stiku br.1. ,

 sa  nim pokrivam  vece  i  jace  nepraviljnosti na  mom  licu,  ima  najsvetliju njuansu koja postoj. ima  laganu  strukturu  i lep  miris.,  lepo  mi  pokriva  sve  moje  problemice, lako  se upija, nesabirase na sagibama koze.
I  stapic  broj  dva..

Tecni korektor,4ml,  njuansa  broj  2.  

Ima  oblik olovke  lagani sa  prirodnim  zarvsetkom, osigurava potpunu i  celodnevnu pokrivenost. njega  koristim  za  regiju pored  ociju. Nerazvlacise po celom licu, lepo pokriva sve  nepraviljnosti.

 Na  ovoj  slici  mozes videti  sve  proizvode  u red,



Danas  sam pisala  malo  vise  nego  inace... 
Za  kupovinu  svih  ovih  proizvoda  pitaj  OVDE

Hvala  ti  sto  si  citala!!
Nadam se  da  ti  je  bilo  zanimlivo!!
Izvini  za  gramatiku!!!
Ako imas  neka  pitanja  tu  sam!!!
Pisi  mi  da li koristis  Farmasi? Da li  si  zadovoljna??

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate