NOVITETI APRILA!!!

мај 04, 2016

Dobro dosle  na moj  blog!!!
Danas  pisem  o  novitetima  koje  sam  sebi  kupila  u  aprilu!!
Uglavnom  tu  je  nega,   a  ima  i nesto  od sminkice..
Pocnemo!!!
Castila  sam  sebe  kremama,,koje  su  bile  na  popustu!!!
Lepo  sam  kupila  od  svake  po  jednu!!!
Sto  se  tice  krema  za  ruke,,nikad  nije  dosta,,,u  svakoj  sobi imam  jednu,,,a  od  nedavno  i u  autu...

Normalno  kao  i  svakog  meseca  kupujem kupke  za  tus...ovaj  put  je  argano,,,da  moj  argano, koj  volim  najvise  na  svetu...to  se  trosi  nenoprmalno,,,svi  ga  volimo  i kupujem  celokupnu  seriju sem  sampona,,,ne  za to  sto  sampon los,,jednostavno  volim  drugi...a  kako  vidis  sa slike,
 mleko  krema  za  ruke  gel  za  tus  i  sapun  tecni  sve  je  argano..
Volim  ga  i  uzivam, pogotovo  u aprilu  bio  je  na ludoj  akcij,,pa  logicno  da  sam  napravila  neke  zalihe...
Jdemo  dalje  ..sledecij  proizvod, nega kose..i opet  tu  sampon  sa  belim lukom..
o kome sam  pricala  detaljno  OVDE. i  mozes pogledati  video  na mom  you  tube kanalu OVDE
  Znas  vec  da  radim  Farmasi  i  da  sam  lider  prodaje...imali  smo  kvartalni  sastanak  pa  nas  Firma  castila  nekima  proizvodima koje  tek  stizu u Maju. Tu  su  dve  prirodne  maske  za lice sa prociscavajucim i hidratantnim efektom . Bez  PARABENA. I dva  prirodna  sapuna, cokolada  i narandza i propolis. po 100gr. sa ekstra  ukusnim mirisem.
Natural Clay Mask, Prociscavajuca maska za  lice  od  bele  gline sa  semenkama grozda, pakovanje  od  60gr. Bele  boje, sa  lepim  svezim  mirisem. Ovde  lepo  vidis  sastav, Koristila  sam  nju, Koza je  lepa cista  na  dodir, smaniva prosirene  pore,  blago  zatezi kozu.

 Natural Hydrating mask. Hidratizujuca maska  za lice  sa  krastavcem, 60gr. Sa njom  imas osecaj da  si  stavila  krastavce  direkt  na  lice. Osvezi,  umiri  umorenu i iziritiranu kozu, maksimalno hidrira.


Sledeci korak  je  krema  koju  sam kupila  za  negu  vrata  i linije  dekoltea.
Generalno  krema  je  za  negu lica sa mineralnim kompleksom shea butter+ vitamin E. ale  nju  koristim iskljucivo  za  vrat,  svako  vece  posle  tusa..ima  lagani miris i lako s e  upija  u kozu,  neostavlja  masni  osecaj, lagana  krema, idealna  za  negu  vrata, koj  skoro  sve  zene  zapostave, a  on  mnogo  bitan  deo  i  realno  prvi  izda  uzrast  svake  dame....



Jdemo dalje evo sta sam obila od Muza..Kokosovo ekstra  devicansko organsko  ulje,,mislim  svi  znamo  cemu  sluzi  i  za  sta  sve  dobro,
 Sad  planiram  neke  eksperimente  sa nim pa  cim  budem  odradila eto  me  sa  utiscima..inace mi muz  se bavi  zdravom  hranom..pa  kao  cuo  da je  dobro  za  zene,,,zamisli..
Pljus  poklon  divna  maskica  za spavanje, Realno  nemogu da zaspim  bez  nje smeta  svetlost,,i  godinama  vec  koristim  maskicu  za spavanje,,,ova  je  iz  DM nije bila skupa  negde oko 300din,nije  neko  pakovanje  pa  sam  ga  odmah  i  bacila.

Ale  maskica  ok. Crni saten ,  onaj  unutrasni  deo  mekani  kao  bebi  cebence+ ima  ulozak  koj  treba  da  stavis  u  frizider  koj  sadrzi  neki gel  plave  boje  i  hladi  tokom  noci osecaj  je  lep..posto  nosim  naocare  pa  mi  moje  divne  zelene  oce  se  umore  tokom  dana...odmor  tokom  noci mi  mnogo  bitan,,,

A i  konacno..NAJVECA RADOST

set  cetkica za  sminkaje....to mi  vec  drugi...i  mnogo  sam  srecna...jedini  veliki minus...ne umem   da se sminkam...he  he..
Inace  su  cetkice  iz  vestacko krza, u kompletu klasicni set. cetka  za  puder  u kamenu  , cetka za tecni puder, za senkice  i za obrve.Sve  lepo  u satenskoj torbici roze  boje. Za  cenu mozes  viditi OVDE

I konacno  stigla  sam  do  sminke!! Nisam bas  nesto  preterivala u  Aprilu, bila sam bas  skromna, i kupila  sam  samo  jedan  ruz  Nude  boje, u pitanju je Farmasi Rouge Lipstick,4g. pigmentirani, dugotrajni i postojan ruz. Sa  uljem makadamije i kolagena.
Onaj tamni  je poklon  sa sastanka. U pitanju  je nov  Matte ruz, PRETTY VAMPIREbr.22. OVA  NJUANSA  CE  BITI  MUST HAVE ove sezone.



 Malo  sam  se  castila  sa  nekim  dekorom  za  moju  sminkicu,,,a  tacnije dve  vazice  od  stakla...za  sminku...slikice  tu  da  vidis  ...

Sve  u  svemu  bio  produktivni  mesec...tek  sad  kad  pisem  vidim koliko  svega sam stigla  da  kupim...
Ako  izracunam  sve  ovo..ispada..prilicno  lepa  brojka...pitaj  me  ako  te  zanima  kako  da  kupujes  kvalitetne  proizvode  za sebe  sa popustom.
Hvala  ti  sto  si  citala!!
Nadam se  da  ti  je  bilo  zanimlivo!!
Izvini  za  gramatiku!!!
Ako imas  neka  pitanja  tu  sam!!!
Pisi  mmi  da li koristis  Farmasi? Da li  si  zadovoljna??

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate