MOJA PRICA!!!!

мај 13, 2016

Pozdrav.

Danas  zelim da  ispricam moju  pricu...

Pricu  kako  sam  zavolela  Farmasi.
Bilo je  to  prilicno odavno,,,he he  vise  od  godinu dana..
A  tacnije ..
 Pise meni  moja prijatelica,  sa  kojom  sam  se  upoznala  putem  Face..
u oktobru  mesecu  2014,,,i  nudi mi  da  pogledam  online-katalog,  da je nova  kompanija  dosla  u  zemlju i da  je  sve  biljno  bez  stetne  hemije,,,
 A  nase  sa  njom poznanstvo  bas  se  bazira na kosmetickim  kucama  ,  tacnije  radile  smo  zajedno  sa kosmetikom  |Yves Rocher  kad je  bila  kataloska  prodaja.
Pogledala  sam katalog  i  istog  dana  sam  uclanila  svog  muza,  tacnije  sebe  ale  na njegovo ime..POSTO  SAM  STRANAC,  pa  nemam  pravo na  sva  sta ..i  lakse  mi  preko  njega,  manje papirologije  bilo  u tom  trenutku. jos  sam  bila  na  vizi  u  zemli,  nisam imala  stalno nastanjenje..
i  tako  sam postala  clan, Dobila sam  svoj katalog  i  krenula  da  nudim  robu.  Lepo  sam  ga  naucila  od  1 do poslednje  strane  i krenula  u  rad,,  medju tim  tu  me  sacekalo  ogromno  rozocarenje,  Niko nije  ni  blizu  znao  sta  je  Farmasi,  sto je  logicno  bio  prvi katalog,,
Ale  najgore  da  niko  nije zeleo  ni  da  pogleda  ga,,,kao  kupujemo  avon , oriflame  i  nezanima  nas..
Jedinice od  zena  ,  a  to  su  sitne  brojeve,  zelele  da  cuju  pricu  o kvalitetu  kosmetike  i odakle  dolazi,  i  te  moje  devojke  dan  danas  su moje  verne  kupce, Nadamse  da  citaju ovaj  tekst...HVALA  VAMA  NA  POVERENJU  JOS  TAD!!   One  jedva  cekaju nov  katalog...i  najbolja  su mi  preporuka..
A  sve ostale  su  bile  totalno  zatvorene  za  pricu,,, i  tako  trajalo  boga  mi  dobre 3-4 meseca,  ja  sam polako kupovala  sebi  sve  sto  me  zanimalo  i par  mojh kupca,,i  tako  gurala  polako,,
Kad  u martu 2015 otisla  sam  na  zvanicnu  prezentaciju  u Lazarevac,  Bila  sam voodusevlena pricom, svom produkcijom,  paletar  me  voodusevio...bila sam  srecna  ko  malo dete...
Toliko  me  motivisala  prezentacija  ja sam  jurila  kuci  da  pricam  muzu i starijoj  cerci kako  je  sve  lepo  i divno,,i  kako  sam  presrecna,,,
Upravo  na  toj prezentacij  ja  sam odlucila  da  postanem  lider i  da  sto  vecem  broju  devojka , majka  ,zena  ispricam  sta  je  Farmasi  i  zasto je  to  bolje  ,  od  svega  sto  navikle  da kupuju  i da koriste..

I  u  tom  mesecu sam  postigla  nivo  JUNIOR LIDER,,

Nije bilo  kraja moje  srece  u tom  trenutku,  kad  me  zvali   telefono,  iz  kancelarije  da  mi jave  da  ocekujem  ugovor  postom.

 Nije  bilo lako!!

 Posto  sam  stranac!

Posto  za  mene  ovaj posao  iskljucivo  je  hladno  trzsce!

  Posto  nemam  sesrtu,  tetku,  skolsku ili drugaricu  sa  fakulteta,  koja  ce  sigurno  da  me podrzi.

I  ja  sam  u roku od  mesec  dana  postigla  lidera,,,
I  tu  je  generalno  pointa  cele  moje  price,,

Ako si  ti  Srpkinja, koja  zivi kod  svoje  kuci,  prica  ovaj  jezik,  imas  1000 prijatelja,,,imas ljude koje  te podrzavaju,,,,ti  nemozes da neuspes  u  ovom poslu...

Ovo je pravi posal  za svaku  devojku  ili  zenu..

Ako  si student ...imas  realno mogucnost  da  zaradis  sebi  za svoje potrebe,,a ko  se potrudis  i  mnogo  vise  od  tog..

Ako  si  majka ,  to  ti lep  nacin  da  balansiras  troskove porodice  i koristis  kvalitetne proizvode, i  brines  o  sebi  na prav  nacin..

Ako  si  gospodja  u  penzij  ..ovo  ti  lepa  prilika  da  zaradis  dodatni novac,  i da  budes  aktivna  sa  drugaricama, a  ne u  gledanju  Tv.

Ima  mnogo ako...

Glavno je da  verujes  u  sebe  i  da  postavis  sebi  cilj,,,
Napravis  detaljni  plan  ..
U kome  ces  da napises  detaljno  sve  dnevne  aktivnosti vezane  za posal..
Da  svakog  dana  naucis  nesto novo i barem  30 min. svog  vremena ostavis  za  svoj  ljudski napredak,,za  izgranju  sebe  ..najbolju versiju sebe..

Svaki pocetak  je tezak!!!
Zahteva  vremena  i rada!!!

Ale  uvek  bolje pokusati  i nastaviti,  istrajati  u tome  ka  cemu  tezis...nego  jednostavno  reci
 JA OVO  NEMOGU!!!!

JA  MOGU  SVE!!!! I  TACKA...
I  AKO  USPEH  NIJE  TU  ZA DAN  ,  DVA,  MESEC,  JA  CU  DA  NASTAVIM ,,,NE  TOLIKO KOLIKO MOGU,,,A  TOLIKO KOLIKO  JE POTREBNO  DO MOG  CILJA!!!!!!
SVAKIJ TRUD  SE  ISPLATI!!!
I  AKO  SI  SAD  U MOMENTU KADA  ODLUCUJES,,DA LI  DA  KRENES  NESTO NOVO!!! URADI  TO!!!!!
AKO  SI  SAD  NA POCETKU...VERUJ  U SEBE!!!!! NEDAJ NIKOME  DA  TE  DEMOTIVISE!!! IGNORISI  NEGATIVU!!!! VERUJ SEBI!!!
UCI!!!
RASTI!!!
NAPREDUJ!!!
I  JEDNOGA  DANA  CES  BITI NAJBOLJA VERZIJA  SEBE!!!!
COVEK  UCI  DOK ZIVI!!!
SLUSAJ  USPESNE!!! VERUJ  U SEBE!!!
TI MOZES  SVE!!!! TVOJ  ZIVOT  JE  TVOJA  ODLUKA!!!!!


Da  budem  iskrena!!!

Tu  uz  mene  bio  moj  Muz!!! On  me  uvek  motivisao,  kad  mi  motivacija padala!!! kad  sam  kukala sto niko  neradi!!! I  da li  sam  dobar  lider!!! Nasta  on mi uvek  govorio..ti  si  super !! samo  napred !! Bice  i  bolje  dane  za  tvoj posal!! Pronacices  prave ljude!!! Sad  imam  te  prave  ljude  uz  sebe!!! To  je moj  Tim!! Moj ponos!!! Svi  smo razlicite  ,  ale  zajedno  smo mnogo  jake!! 

I MOJ MENTOR!!!

Moja  liderka  Manuela...Ona  imala odgovor  na  sva  moja pitanja!!! Savet  u  svakom trenutku!!! I motivisala  me  uvek !! Svojm  radom  i uspehom!!!
Hvala  ti puno!!!


Hvala  Ti sto  si opet  citala  moj post!!

Mnogo  te  volim!!!

Izvini  za gramatiku!!! (imam  i ja  sta  da  ucim )
Pozdrav..


  

You Might Also Like

2 коментара

Popularni postovi

Translate