FARMASI PRIRODNI SAPUN ZA BLISTAV IZGLED.

мај 25, 2016

Pozdrav!!!

Danas  zelim da podelim sa  vama moje licno iskustvo sa jos  jednim  Farmasi  proizvodom.
Danas  pricamo o nezi koze  tela  i lica.

Pricamo  o PRIRODNOM SAPUNU ZA BLISTAV IZGLED.

PEARL POWDER SOAP.  BISERI U SAPUNU!!! PRAH OD  BISERA!!!

Dugo sam  cekala  da  ga  probam. I  eto  pre  2 nedeli  kupila  sam  ga  i redovno koristim  ujutru  i uvece za  ciscenje  lica  i vrata.

 PRIRODNI SAPUN ZA BLISTAV IZGLED od 100g. 


dolazi  nam  u kartonskoj  ambalazi  prelepog  dizajna  u  crnoj  boj. Ima  divni  nezni  miris. Kako  kaze proizvodjac  koristise za oporavak ostecene koze. Ubrzava obnovu celija i osigurava elasticnost.  Lako se upija izjednacavajuci ten i dajuci mu zdrav izgled.
100% prirodni sapun pazlivo formulisani, izradjeni po tradicionalnoj recepturi od  prirodnih sastojaka.  Mikro cestice  bisera  ispunjavaju antitoksicno dejstvo i ubrzavaju  regeneraciju koze. Smirjuje  cervenilo i perutanja  koze . Lako  se  peni  i lepo ocisti   kozu lica, Posto  ga  koristom  bas za lice. Koza  nakon pranja *skripi* od  cistoce, a  imam mesovit  tip koze  pa  mi  prija  da  se  lepo  ocisti  i da se pripremi za  toniranje. Ujutru koristim  kao  obicni  sapun. A  uvece  kad  napemin  na licu  ostavim  malo- minut  dva  da  deluje,  to mi  dodje  kao  maskica. 

Sve  u svemu  prezadovoljna  sam  sa sapunom,  koza mi  cista  , dise, i  primetila sam  za toliko kratko vreme, a koristim  ga  tek  dve  nedeli, da krastice od  oziljka  od  bubulica  brze  odu  sa lica.
Mnogo  mi  se svidaj  da  je  suv,  i  nije mekan,, usmislu  posle  tog  kad  ga  iskoristim  on  se  brzo  osusi  i nije mokri  i mekani  na  dodir,  ne topise. Ne podnosim  kad  sapun  omeksa pa  ga  uzimas  u ruke  i imas  jedinu  zelju  da  bacnes  a  ne  da ga  koristis..
Pa  to  bi bilo  to  .
Ako  te  zanima  cena  sapuna  mozes  videti  OVDE

HVALA  TI  STO  SI  CITALA.


 Nadam se  da  si  uzivala..Svrati opet.

P.s. izvini  za  gramatiku.


Pozdrav.

You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate