DIVNO ISKUSTVO!!!! VORTEX!!!

јун 17, 2016

Pozdrav.


Sigurno  te  buni  naziv  posta...


Zelim  da podelim  sa  tobom   divno  iskustvo  koje  sam  dozivela  pre  par  dana...

Tacnije  uzivala  sam  u foto  sesije  sa  jednim ogromnim  profesionalom  fotografije....


kvalitet  slika  ces  videti  usput....Milan je ekstra!!!!


a  najbitnije  sta  sam  htela  da kazem  ovim postom  je  ..

Da  svaka  zena  , nezavisno od  uzrasta, statusa  religije,..mora  da  oseti  ovo  iskustvo,,,

JEDNOSTAVNO  MORAS..!!!!!!


Ti  ...Ti sebi  duzna  da  imas  takvo  iskustvo  u  zivotu...

Da budes  u objektivu profesionala,..

Da  zaboravis  sta  sve  se  desava  ...da je 2016...

Da jednostavno  se presetis  da  SI  LEPA....MNOGO  LEPA...DA  SVAKA  OD  NAS  LEPA  I 
JEDINSTVENNA...


Moras  sebi  to  da  dozvolis...

Taj  osecaj  me nosio  narednih  par  dana,  bila  sam  u VORTEXu!!! sama  sa  sobom!!!!


Uzivaj u  slikama  i obavezno  sebi  to  dozvoli...


Ja  planiram  da ponovim,,i  da mi  to  bude  godisnja  rituala. Prvi

 put  sam bila  malo  u  grcu, sad

 znam  kako - je  uzivacu  narednog  puta  jos  vise.. Da  ne 

pominjem  da  sam  slikala  i 

svoju divnu  decu,  i da  to ima  bude  uspomena  za  ceo  zivot...

Sigurno  znas  da  sam  stranac,  pa  da  koliko  glupo  to  ne  zvuci,,,kod  nas  kuci,  to  praktikuju.

Da barem  jednom  godisnje  idu  na  sesiju kod  fotografa  i 

uzivaju...

 Ako  zelis  da  vidis  ostale  radove  mog  geroja  fotografije,

 majstora za  moj  vortex ovih  dana 

 svrati  na  sajt ovde. ili ovde
instagram ovde.


Hvala  ti  sto  si  citala
  .
Sorry  za  greskice...

Pozdrav..



You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate