PILING ZA TELO HOME MADE!!!!!

јун 06, 2016

Pozdrav!!!

Danas pricamo  o pilingu  za  telo...

Dolazi  leto  i svi  razmisljamo  kako  da poboljsamo  izgled  koze  tela,, pripreme za odmor!!!

Neko  je  bio pametan  pa je  krenuo  neki sport,  srecne  duse!!!

Ja  kao  majka  dvoje  male  dece i  bez  dadilje  do  teretane  nisam  stigla  na  vreme.
Neke  vezbice  kod  kuci  to  je po  meni  smesno, posto  stvarno  nemam  gde  i kad  da  se sklonim  a  da  me  niko  ne  zove  za 10 min..

Neko  je  krenuo  neku  dijetu...

pa   i  to  nije prica  za mene,...nemam  viska  kilograma,  barem  ja  tako mislim..pa  nista  od  dijete..

A najvecij moj problem , barem  ja  ga  tako  vidim  je  bio  tonus koze,....

Nekako  mi  izgleda  bezveze!!!
A  opet  vremena  da  se  mastim  i pilingiram  i ko  zna  sta  vec   da  radim..nemam ...
Pa  sam  pre  15 dana  se  igrala  malo  u hemicare  i namuclaka  moj  piling...
Pa da  krenemo  sta  sam  uradila...
 Kako vidis  sa  slike...
Uzela  sam  Kokosovo ekstra  devicansko organsko  ulje + Himalajsku so+ ulja  za masazu Farmasi..
 E  pa  krenemo  polako  ,, da  vidimo  sta  sam  to  uradila...

Uzela  sam  Kokosovo ulje  i  drvenom kasikom  sipala  dve  kasike  u plasticnu  ciniju.


Dodala  sam  so dve  supene  kasike..

I  na  kraju  dodala  sam  nekoliko  kaplica ulja za masazu 
Ovog  puta  sam  izabrala Aromatherapy. Sadrzi vitamin E i aktivna  ulja grejpfruta, zobi, nevena, ylang ylang. Ako  te  zanima  da  saznas  vise  o  ovom proizvodu pogledaj OVDE
Lepo sam  sve  to  promesala, ispala  lepa  gusta  masa..
Lepo  sam  to  sve poklopila...i  ostavila  u kupatilu..
Sad vec 10dana  sigurno , od kad koristim ovaj piling za tokom tusiranja!!!
Na cistu opranu  vlaznu kozu, nanesem piling, i lepo  izmasiram kruznim pokretom.
So lepo uradi piling, a kokosovo ulje   lepo neguje kozu, Posle  isperem  piling i obrisem  peskirem. 
Osecaj  na kozi  ekstra...nemam  potrebu totalno da  mastim  sa  nekim  mlekom . 
Koza  je  lepa  nezna  na  dodir,  i taj  osecaj  traje  i  tokom noci.
Ja  sam  prezadovoljna  rezuljtatom..
Sigurno  cu jos  da  muckam  nesto  ovih  dana..
Sto  se  tice  sastojaka ..
Kokosovo  ulje  imas  u  svakoj  zdravoj  hrani.
Za  so pitaj  OVDE.
Za proizvode  Farmasi  na  vec poznatom  mestu..OVDE


Nadam se da si uzivala  u citanju..
Drago mi da si  svratila..
Izvini  sa  gramatiku..
Hvala  ti  sto  si  citala...
Pozdrav.


You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate