FARMASI BB TONIRANA HIDRATANTNA KREMA + BB ALL-IN-1, KOMPAKTNI PUDER ZA LICE.

јун 28, 2016

Pozdrav!
Danas  pricamo o BB proizvodima od Farmasi.


Sigurno  se secas!Ako  me  pratis..Da  krajem maja  sam  dobila  paket  proizvoda  od  Farmasi  na  recenziju detalnije mozes pogledati ovde.

I  eto  koristila  sam  sve to  i polako  krcem da pisem recenzije.

Danas  pricamo  o  BB.

 BB tonirana  hidratantna  krema, 50ml. 

Dolazi  nam  u kartonskoj  kutij  bele  boje  sa  plavim  i srebrenim slovima, u kojoj  imamo  tubu  opet  taki  bele  boje  sa  plavim,  sa srebrenim poklopcem. Ima  i zastitnu foliju.

Ima  prijatan  nezni miris, laganu  strukturu  i nije  masni. Ima  lepu  pokrivnu moc, a  ne  daje  osecaj  teske  maske  na licu. 

Farmasi  nam kaze  da  BB  je  1 krema  sa 7 efekata!!!
1. ulje makadamije celodnevno hidratizuje kozu.
2. Vitamin B3 daje kozi prirodan sjaj.
3. Ekstrakt zobi hrani i obnavlja kozu.
4. SPF 15 stiti kozu od stetnih UV zraka.
5. Protein svile smeksava i izjednacava ten.
6. Kolagen i arganovo ulje pomazu u smanjenju sitnih bora i usporavaju starenje koze.
7. prekriva dlacice.

Detalni sastav  vidis  na    slici  

Ja  se  generalno  ne sminkam  mnogo.
Pogotovo po ovim  toplim  danima. Imam  mesovit  tip koze  i nevolim  osecaj  maske  na licu.
BB volim, posto  je lagana  a  opet  ten  mi  ispadne  ekstra, ujednacen  i  cist, sakrije  mi  sve  moguce  nepravilnosti. A  ima  i zastitni faktor, sto je super  za letnje  dane.


BB All-in-1, Kompaktni puder za lice.14g.

E ovaj  proizvod  jedva  cekala  da probam.
Koristim  njega  da  fiksiram  BB tecni, da postignem  mat  efekat.
Pruza osecaj hidratacije uz matirajuci efekat. Prekriva nepravilnosti i zadrzava svezinu tena, idealan  u kombinacij sa  Farmasi BB, BB+ i CC kremama.

Dolazi  nam  u kartonskoj  kutij  bele  boje  sa  plavim, sa  srebrenim   tekstom, u  istom  fazonu  kao  i BB. Samo pakovanje  je  crne  boje,  sa  providnim poklopcem i  velikim  nadpisom BB na  njemu. Ima  u kompletu  sundjer  za nanosenja, koj je mekan i radi  svoju funkciju, ja  ga  bas  koristim. Ima  i zastitnu foliju, u formi diska pa sundjer  bude van  pudera. lagana  je i nosila  sam nju  vec par  puta  na putovanja  i nista  strasno nije  dogodilo, nije  pukla. A  vidis  da  sam nju  bas  koristila. Detalni sastav  vidi  na slici. 

Gramaza od 14g,  za  mene  je  dovoljna  na  duze  vreme,  mislim  to  ko  da je  vecna.



 Ja  generalno odavno  koristim  BB toniranu kremu i bas  sam  zadovoljna  sa  njom. Volim  lagan  osecaj  na  licu. I  ujednaceni  ten  tokom  celog  dana, koristim njuansu  Light to medium, posto  sam  bas  bela, pa  mi perfektno odgovara.
Sa  kombinacijom ovih  dva  proizvoda  sam prezadovoljna.
Pogotovo sad  po  ovim  vrelim  danima, imam lep  ten  a  koza mi  negovana  i nema  osecaja  maske,   cela  T- zona ostane  suva  tokom  citavog  dana. A  znamo  svi koj  je  to problem, kad  puder pusti i posle  par  sati  ti  celo  sija i  sve tece.
 Oba  pudera imaju rok  trajanje  posle  otvaranja 12 meseci, to mi  je  dovoljno, mislim  da  u kamenu  ce da mi  i potraje  duze.
Oba  proizvoda  , kao  i sve Farmasi proizvode  se  ne testiraju na zivotinjama.
Posto  sam  svetlog  tena  njuanse  koristim  svetle , kao  sto vidis  na  slici.



Ako  te  zanima  da probas  javise  OVDE.

Hvala  sto  si  citala.
Nadam se  da  ti  bilo  zanimlivo. Pisi  da li  si  koristila  BB od  Farmasi?


Pozdrav!!!


You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate