FARMASI DEEP BLACK Maskara.

јун 08, 2016

Pozdrav!!

Danas  zelim da  podelim sa vama  moje  iskustvo sa  Maskarom Deep Black od Farmasi.

Maskarica  nam dolazi  u ekstra  lux izdanju. pakovanje od  sjajne  crne plastike  sa  zlatnim poklopcem, i sve nadpise  su  zlatne  boje. Stvarno  lep  osecaj  kad  nju uzimas  u ruku. Ima  i  svoju  tezinu,,Maskara  je 8g., kremasta formula o posebna cetkica daju ultra  volumen mojm trepavicam. pigment crnog  uglja omogucava intenzivnu boju i jednostavnu primenu. 
Nema  jak  miris, 

Rok trajanja  od  momenta  otvaranja je 6 m, kao  sto  vidis  na  slici.
E  i  sad  najboli momenat, moja  lux  maskarica u akcij..
Slika  bez  maskarice, ja  realno mislim  da  nisu mi lose prirodne...





I  slika  sa  maskaricom...

Racunajuci  da  ja  nosim  naocare,  i da  se  ne sminkam  bas  mnogo,  ovaj  efekat  mi  super..


Sad  na  tebi  da  kazes  sta  ti  mislis?


I da li bi  probala ovu  maskaricu? Ako  da  pitaj  OVDE


Ona  mi  sad  u  favoritima....


Hvala  sto  si  citala..


Sorry za  greske...


Pozdrav...


You Might Also Like

0 коментара

Popularni postovi

Translate