Izbelivanje zuba..Moje najveće razočaranje ..

јун 11, 2016

Pozdrav.

Danas  sam odlucila  da podelim  sa vama moje  skoro  iskustvo......
Tacnije...Moje najvece razocarenje..

 Pored brige  o svom  fizickom izgledu  i zdravoj  ishrani, uvek  se  trudim  da  brinem i o zdravlju..

I  zubice  su mi  skoro  pa  na prvom  mestu.. 
Pored  klasicne  redovne  nege  paste  i  konca, odlucila  sam  da  probam  sredstva  za beljenje  zuba kod  kuce!! 

Kao  i  vecina  od  vas  prijavlena  sam  na  hiljadu  sajtova  sa  popustima..
I  jednog  dana u  mejlu  vidim ponudu. Komplet za beljenje  zuba  sa  trakicama  kod kuce. Bilo je  na akcije negde  500din, porucila  sam  ga  i  brzo postar  doneo paket.
Ja  sam  hedonista  i  mnogo  paznje  dajem  detalima  i sitnicama..
Pa mi  se  mnogo  nije  svideo paket, kutija  bila  izguzvana..
Ale  ajde  da  vidimo  sta  ima  u kutij  i da  probamo...


Paket  sastojao  od  kartonske  kutije pakovanja  sjajnih  kesica,

  palete za  boje  zuba,   da vidis  progres  beljenja  zuba,
 instrukcija na  vise  jezika  i sa malim delom na  srpskom.

I kako  to  funkcionise?

U  sjajnim  kesicama,( 7kom.), ima  providni komad  plastike na kom je  nalepline  dve trakice jedna  za gornju  i druga za donju  vilicu.

 Pa  kako  se to koristi.

 Operem  zubice  i uzmem  nalepim  te trakice  na  vilice da  onaj  gel  sto je  na nima  bude  na  zubima.  I  cekam  30-60 min. Mislim  to  vreme  cutis  posto  su  trakice  pokretne  i odleplivajuse..

Osecaj  odvratni, trakice  se pokrecu  i nikako  da se  zalepe  za  zube!! 

Em ukus  onog  gela  non-stop  ti  u ustima  a odvratan  je...lici na perhidrol, ustvari  to je  aktivna  supstansa  koja  beli  zube.


I  tako cutis  sat  vremena..i  gutas  taj  gel...pa  da barem ima  efekta...ja  ga  nisam  primetila  ni  posle 4 dana..

Inace  sam nepusac, i  tursku  kafu  ne pijem  apsolutno..realno mozes  skapirati  da  nisu  mi  zubice  crne..ale  ni  ovo  nije  dalo  nekog  efekta..

Moja licna  ocena  je 0.

Ne preporucujem  da  probas.

Sad  sam  sigurna  da  treba  ici  na lazersko  beljenje  ili  eventualno  onaj set  gde  tvrda  vilica silikonska  u kompletu koja  se oblikuje  tokom prvog  koriscenja  na  tvoju vilicu.

Ako  si imala  iskustva  sa  beljenjem  zuba  u kucnoj  varianti  i  znas  nesto  sto  je ok, slobodno  mi pisi..

Hvala  sto  si  citala..

Pozdrav..


You Might Also Like

6 коментара

Popularni postovi

Translate